|
LOTR na podkarpaciu Forum Podkarpacia o LotR'ze
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ismaril
Wieśniak
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:29, 15 Lut 2006 Temat postu: Świdnik, 4 marzec - Turniej par "Idy marcowe" |
|
|
Witam,
naszym kolejnym turniejem będzie turniej par.
Oto i regulamin, nie ma jeszcze senariuszy, będą pewnie w weekend. Teraz nie ma do tego głowy.
Dopiszę jeszcze armię Shadow in the East, ale to jak w przyszłym tygodniu dorwę w swoje ręce podrecznik.
A jeszcze jedna uwaga, co do klimatu i połaczaenie dobro ze złem. wiem, ze to źle wygląda, ale ze względu na to, że w lidze lubelskiej jest mało armi połaczenie to zostało dopuszczone aczkolwiek dostaje ono mniej punktów za klimat.
Regulamin Turnieju Par "Idy marcowe"
I Informacje wstępne:
1. Gdzie: Świdnik k. Lublina, Miejski Ośrodek Kultury przy ulicy K.S. Wyszyńskiego 14, II piętro (galeria).
2. Kiedy: 4 marzec 2006. Na miejscu należy się stawić o godzinie 9:00.
3. Rozpiski wysyłamy na adres [link widoczny dla zalogowanych] do 2 marca. Rozpiski wysyłamy w formacie doc., txt., xls.
4. Organizatorzy zastrzegają, że mają prawo do dokonania zmian w regulaminie, zmiany, jeśli takowe zaistnieją, będą uwidocznione.
5. Koszt wejściówki: 20 zł od pary, czyli 10 zł na osobę.
II Kompozycja armii.
1. Gracze wystawiają 2 armie po 400p, tak, że w sumie tworzą jedną armie na nie więcej niż 800p.
2. W każdej armii musi znaleźć się minimum 1 bohater, dotyczy każdej armii osobno.
3. Maksymalnie 33% modeli może posiadać broń strzelecką, dotyczy każdej armii osobno.
4. Maksymalnie 33% modeli może posiadać bron miotaną, limit dotyczy każdej armii osobno.
5. Modele zakazane to Gollum, Tom Bombadil, Goldberry, Sauron, Balrog.
6. Modele z Pierścieniem tracą możliwość jego używania, można je wystawiać, ale zasada „The Ring” nie działa.
7. Obowiązują zasady z podręcznika The Lord of the Rings: Strategy Battle Game i suplementu A shanow in the East.
8. Proxowanie modeli jest zabronione, jeśli ktoś chce grać modelem podobnym do oryginalnego należy to wcześniej zgłosić, a organizatorzy uwzględnią czy można tym modelem grać.
III Rozgrywka
1. Gramy 3 bitwy po 2 godziny.
2. Obowiązują scenariusze z załącznika nr 2.
3. Stronę stołu losujemy k6, ten kto wyrzuci więcej wybiera stronę stołu, on także rozstawia swoje wojsko jako pierwszy. Pierwszeństwo ustalamy poprzez rzut kością.
4. Odległości mierzymy calach, jeżeli obaj uczestnicy wyrażą wolę mierzenia odległości w centymetrach mogą stosować tą miarę.
5. Jeśli wszystkie modele przeciwnika zostały zabite lub uciekły cel scenariusza został zrealizowany.
6. Sędzia ma ostatnie słowo w sprawach spornych, może podać swoje uściślenia do obowiązujących zasad. Uściślenia te będą obowiązującą interpretacją zasad, nie można zgłaszać do nich uwag podczas bitwy.
Zasada specjalna do turnieju - "Rzymski wódz moim patronem"
W zgłoszeniu mailem, wraz z rozpiską, wybieramy sobie któregoś z rzymskich wodzów, bedzie on swoistym partonem, przewodnikiem, mentorem czy kimolwiek innym dla bohatera w waszej armii.
Juliusz Cezar - Walka bohatera rośnie +1, jego zasada Stand Fast! zostaje rozszeżona do 28cm/12''. Jeśli już posiada rozszezone dowodzenie to jego Stand Fast! rozszeza się do 36cm/15''.
Oktawian Agust - Postać widzi całą plansze niezaleznie od tego gdzie się znajduje, jego ruchzwiększa się do 12''
Tyberiusz - Bohater otrzymuje +2 do Obrony i +1 do Ataku
Hadrian - wszystkie jednostki zjajdujące się od bohatera w odległości 6'' otrzymują +1 do Obrony oraz dostają 1 Punkt Losu, który wychodzi na 6.
Brutus - (to nie wódz, ale jakże adekwatny do zasady) - nie można zadac rany bohaterowi dopuki on nie zadeklaruje chęci zadania rany.
Marek Aureliusz - umiejętności strzeleckie łuczników znajdujących się w odległości 6'' od bohatera wzrasatają o +1, dotyczy też bohatera.
IV Punktacja
Małe punkty:
- liczymy za modele zabite, jak i te, które uciekły z pola bitwy
- za wypełnienie zadań scenariusza do 600p.
O miejscu w tabeli decyduje liczba punktów zwycięstwa (VP). Otrzymujemy je za bitwy w następujących ilościach:
Różnica do 99 małych punktów – obaj gracze otrzymują po 10 VP
100 – 199 p różnicy – zwycięzca otrzymuję 11 VP, przegrany 9 VP
200 – 299 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 12 VP, przegrany 8 VP
300 – 399 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 13 VP, przegrany 7 VP
400 – 499 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 14 VP, przegrany 6 VP
500 – 599 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 15 VP, przegrany 5 VP
600 – 699 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 16 VP, przegrany 4 VP
700 – 799 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 17 VP, przegrany 3 VP
800 – 899 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 18 VP, przegrany 2 VP
900 – 999 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 19 VP, przegrany 1 VP
powyżej 1000 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 20 VP, przegrany 0 VP
Dodatkowo przyznajemy punkty za:
- armie klimatyczne walczące po tej samej stronie (dobro i dobro lub zło i zło) + 20p
- armie klimatyczne walczące po przeciwnej stronie ( zło z dobrem) + 10VP
- sojusz armii walczących po tej samej stronie – 1 armia to sojusz + 15 VP, 2 armie to sojusz + 10VP
- sojusz armii walczących po przeciwnej stronie – 1 armia to sojusz + 7,5VP, 2 armie to sojusz +5VP
UWAGA! Każdą armie oceniamy osobno, następnie z 2 wyników wyciągamy średnią i ot ona stanowi ostateczny wynik VP za część hobbystyczną.
-wykończone podstawki +50% armii +2VP
-wykończenie podstawek w 100% armii +4VP (nie kumuluje się z w/w)
- pomalowanie +50% armii +5VP
- pomalowanie 100% armii +10VP
- WYSIWIG (tzn. Pełna zgodność zapisów w rozpisce z wyglądem figurek- jeśli Wasz kapitan ma tarcze w rozpisce to musi ją mieć również figurka, która go przedstawia) +4VP
- Konwersje + 0 – 4 VP (nie wystarczy jedna konwersja, musza one stanowić duży wkład w armię, a jednocześnie nie być tylko przemalowanym modelem).
-wysłanie czytelniej, bezbłędnej i w odpowiednim terminie rozpiskę +5VP (należy ją również posiadać na turnieju w kilku egzemplarzach – po 1 dla każdego przeciwnika)
Przyznajemy tez punkty za ogólny wygląd armii tj. jakość malowania i wykończenia podstawek, czy armia wygląda jak jednolity oddział czy jest tylko zbieraniną figurek od różnych kolegów. Tu można uzyskać od 0 do 10 VP od każdego sędziego
Wyjątki od WYSIWIG
W przypadku modeli kawaleryjskich dla których nie ma figurek na wierzchowcach, a są na piechotę (trackersi na wargach, elnaith, rangers of the north itp.) sprawę można rozwiązać ustawiając model pieszy na podstawce, na której znajduje się dostępny dla strony (zło/dobro) model. Dla zła jest to warg rider, dla dobra riders of rohan,rohan royal guard, knight of MT lub DA.
Można używać bohaterów imiennych jako kapitanów, aczkolwiek wszelkie dodatkowe uzbrojenie i opancerzenie musi być widoczne.
Jeżeli istnieje model konno, na wargu, a nie istnieje jego wersja piesza można zastępczo używać innego modelu pieszego tej samej rasy.
Za każda minutę spóźnienia w oddaniu wyników graczowi odejmuje się 1 VP.
V Armie czyste.
VI Załączniki:
1.Armie ’’czyste’’
a)Gondor
Bohaterowie:
Denethor
Boromir
Faramir
Imrahil
Beregond
Damrod
Kapitan
Aragorn
Gandalf Biały
Pippin
King of the Dead
Jednostki:
-Knights of Minas Tirith
-Knights of Dol Amroth
-Guard of the Fountain Court
-Citadel Guard
-Rangers of Gondor
-Warriors of Minas Tirith
-Warriors of Gondor
-Avenger
-Battlecry Trebuchet
-Army of the Dead
b) Rohan
Uwaga: Riders of Rohan, którzy nie mają na wyposażeniu łuków kosztują punkt mniej:)
Limit na bronie miotane 50%
Bohaterowie:
-Theoden
-Eomer
-Eowina
-Gamling
-Kapitanowie
-Treebeard
Jednostki:
- Rohan Royal Guard
-Warriors of Rohan
-Riders of Rohan
c) The Woodland Realms
Bahaterowie:
-Galadriel
-Celeborn
-Legolas
-Haldir
-Elven Captain
-Radagast the Brown
-Gwaihir
-Treebeard
Jednostki:
-Great Eagle
-Elf Warrior
-Enty (koszt każdego etna +20p)
d) Krasnoludy
Bohaterowie:
-Dain
-Gimli
-Balin
-Dwarf King
-Kapitan
Jednostki:
-Khazad guard
-Dwarf Warriors
e) The Elven Havens
Bohaterowie:
-Elrond
-Glorfindel
-Arwen Evenstar
-Elladan i Elrohir
-Gil-galad
-Kapitan Elfów
Jednostki:
-Elf Wysokiego Rodu
-Elnaith
f) Mordor
Bohaterowie:
-The Dark Lord Sauron
-The Mout of Sauron
-Gothomg
-The Witch-king
-The Ringwraiths
-Shelob
-Orc Shaman
-Grishnak
-Shargat
-Gorbag
-Orc Captain
-Mordor Uruk-hai Captain
-Mordor Troll Chieftan
Jednostki:
-Orki
-Morannon Orc
-Warg Rider
-Orc Tracker
-Mordor Uruk-hai
-Mordor Troll
-Mordor War Catapult
-Mordor Siege Bow
g)Isengard
Bohaterowie:
- Saruman
-Grima
-Lurtz
-Sharku
-Orc Captain
-Uruk hai Captain
-Uruk hai Shaman
-Dunlending Chieftain
Jednostki:
-Uruk hai
-Orc Warriors
-Warg riders
-Dunlendingowie
-Uruk Hai Siege Assault Balista
-Berserkers
h)Moria
Bohaterowie:
-Dugburz
-Goblin Shaman
-Goblin Captain
Jednostki:
-Goblinki
-Cave Troll
-War Drum
i) Harad
Uwaga: 40% modeli może mieć łuki
Bohaterowie:
Mumakil
Suladan
Hasharii
Chieftains
Jednostki:
-Haradrim Warriors
-Haradrim Raiders
j) Angmar
bohaterowie:
-Witch King
-Ork shaman
-Goblin shaman
-goblin captain
-ork captain
-barrow wights
-white warg chieftain
-Revenant (b)
-Warlord of carn Dum (b) - wszyscy z White Dwarfa
-Duskwraith
jednostki:
-warg riders
-goblinki
-orc warriors
-white wargs
-Spectre) - wszyscy z White Dwarfa
-Spectral warg,
-Warriors of carn Dum,
k) Men of Numenor
Bohaterowie:
-Elendil
-Isildur
-Captain of Numenor
Jednostki:
-Warriors of Numenor
l) Shire good
Bohaterowie:
-Gandalf the Grey
-Bilbo Baggins
-Frodo baggins
-Sawise Gamgee
-Meriadoc Brandybuck
-Peregrin Took
-Frodo the Nine Fingers
-Samwise the Brave
-Peregrin, Guard of the Citadel
-Meriadoc, Knight of the Man
-Farmer Maggot
-Paladin Took
-Lobelila Sackville-Baggins
-Fredegar Bolger
-Brandobras Took, the Bulloader
Jednostki:
-Hobbit Militia
-Hobbit Archers
-Shirriffs
m) Shire evil
Bohaterowie:
Sharkey and Worm
Jednostki:
-Ruffian
n) Arnor
Uwaga: brak limitów na łuki.
Jednostki:
-Aragorn/ Strider
-Halbarad
-Ranger of the North
o) A shadow in the East
Bohaterowie:
-Easterling Captain
Jednostki:
-Easterling Warrior
Sojusze:
- Sojusz mogą stworzyć tylko dwie armie, należące do jednej strony konfliktu.
- Sojusz składa się z armii podstawowej i oddziałów sojuszniczych
- Oddziały sojusznicze mogą stanowić nie więcej niż 1/3 punktów na które tworzona jest rozpiska, np. Podczas sojuszu Gondoru z Rohanem na 500p można wystawić nie więcej niż 167p w wojskach Rohanu (zaokrąglamy naturalnie).
Jednostki Drużyny Pierścienia (Aragorn jako Strider, Gandalf Szary, Gimli, Legolas, Merry, Pippin, Sam, Frodo i Boromir) można włączyć do każdej armii dobra. Armia ta wtedy będzie traktowana jako sojusz.
2. Scenariusze.
Niedługo będą.
3. Uściślenia sędziowskie.
1. Walka dwóch armii reprezentujących tą samą stronę - armie traktujemy jako wrogie. Nie uzyskują one żadnych korzyści ze specjalnych zasad przeciwnika np. w przypadku walki dwóch armii Gondoru bonus ze sztandaru Boromira otrzymuje tylko ta armia w której rozpisce znajduje się Boromir CoWT.
2.Legolas/ Haldir- kiedy strzelają salwą maja tylko jeden strzał
3.Legolas strzelając do modelu na wierzchowcu może użyć swej specjalnej zasady, aby zadecydować, że trafia konkretnie w jeźdźca albo wierzchowca. .
4.Elfijskie płaszcze działają jedynie jeśli model znajduje się za przeszkoda terenową.
5.Grima:
-biedny Grima nie może zostać zabity bezpośrednim trafieniem magicznym pociskiem czarodzieja dopóki żyje Saruman.Może być jednak zabity trafieniem pośrednim
- zaklęcia mogą być rzucane na Grimę.
- Grima wyłącza stosowanie zasady volley fire (strzelanie salwą) w promieniu 6" zarówno dla armii dobra jak i zła. Dotyczy to również strzelania z machin bojowych, aczkolwiek w przypadku Avengera i Siege bow/Balisty odległość maleje do 3"
6.Denethor - Zasada „broken mind” działa nawet jeżeli walczą ze sobą dwie armie dobra.
7.Bębny goblińskie- w przypadku walk dwóch armii złych bębny obniżają odwagę wrogiej armii , mimo, że reprezentuje ona stronę zła.
8.Strefa kontroli modelu - model pod wpływem zaklęć: transfix, command, compel, immobilise ma strefę kontroli.
9.Model oszołomiony (po rzuceniu na niego czaru) - nie może wspierać włócznią.
10. Czar "Cast Blinding Light"- katapulta oraz trebusz trafiają w modele osłonięte "światełkiem" na 4+ a nie na 6-tce.
11.Niewyszkoleni załoganci - katapulta/trebusz obsługiwana przez niewyszkolonych załogantów trafia tylko na 6-tce.
12.Sztandary magiczne - mogą być normalnie podniesione przez zwykłe modele po śmierci niosącego je bohatera, na normalnych zasadach podnoszenia sztandaru
13.Strzelanie/rzucanie czarów a wzrost modeli- modele dzielimy na kilka grup wzrostu
a) modele na standardowych podstawkach piechoty
b) modele nma podstawkach kawaleryjskich
c) pozostałe modele
Zasady dotyczące Mumakila określone są w podręczniku głównym i nie stosujemy do nich tego punktu uściśleń.
Nieważne czy model siedzi, klęczy (np. ranger of Gondor) czy stoi na kamieniu (Gandalf z TTT) itp. Zawsze jest traktowany jak model o tej samej wysokości.
Nie można strzelać/rzucać zaklęć w model znajdujący się w trzecim szeregu istot o tej samej wielkości lub większych- dwa pierwsze szeregi zasłaniają całkowicie pole widzenia. Model w drugim szeregu jest zawsze widziany, niezależnie od tego czy zasłania go hobbit, czy troll. Oczywiście każdy szereg między strzelcem a celem traktujemy jako przeszkodę.
14. Lasy
Z lasów i do lasów można strzelać salwą (volley fire).
Widoczność w głąb lasu i w lesie wynosi 3 cale.
Strzelanie do/ z lasu jest możliwe (oczywiście cel musi być widoczny) rozpatrujemy je tak, jakby cel znajdował się za przeszkodą terenową (jeden rzut na in the way niezależnie od tego, jak głęboko lesie znajduje się model. Model znajdujący się na krawędzi lasu może strzelać poza las bez rzutu na "in the way".
W lesie nie można strzelać z drugiego szeregu.
W lesie nie wykonujemy rzutu na przemieszczenie modelu trafionego blastem. Model otrzymuje trafienie z siła 5, jest przewrócony w miejscu w którym stał.
15. Wszystkie modele poza wymienionymi poniżej mają hand weapon:
Galadriela, Tom Bombadil, Goldberry, Fredegar Bolger, hobbit archers, Celeborn (aczkolwiek może on wykupic elven blade)
16.White/wild wargs nie mogą być używane jako wierzchowiec
P.S. Prosze o przyklejenie topiku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adas Wspanialy
Kupiec
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z kątowni (rzeszów)
|
Wysłany: Czw 19:20, 16 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
spoko.. wszystko fajnie ale podejrzeewam zw od nas nikt nie pojedzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ismaril
Wieśniak
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:46, 17 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Ja wam tylko daję szansę przyjazdu publikując regulamin, co z tym dalej zrobicie to już wasza sprawa.
Ale do przyjazdu zachęcam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekmazur
Roznosiciel
Dołączył: 02 Paź 2005
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 16:21, 17 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
A zamierzacie zrobić jakiś turniej w maju albo czerwcu??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mordor
Ogrodnik
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:14, 17 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
To się rozumie, że oczywiście tak. My mamy turnieje co 3 tygodnie m\w.
Ale szczególnie zapraszam na mastera który odbędzie się na początku wakacji.
Fajnie by było jak byście sie pojawili, pogadalibyśmy i nauczyli się może czegośod siebie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekmazur
Roznosiciel
Dołączył: 02 Paź 2005
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 18:21, 17 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
To dobrze bo w tym okresie wybieram się na jakiś turniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dares
Książe
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 20:56, 17 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
No na wakacjach miałbym większe szanse na przyjazd do was, bo rzedzywiście pasowałoby pograć z kimś dobrym (czyt. dostać w dupę od naprawdę dobrego gracza to zaszczyt ).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tedi
Książe
Dołączył: 27 Maj 2005
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 22:19, 17 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Dobrze powiedziane zgadzam się w 100% narazie ciężko jest nam wyjecheć gdzieś bo to by fajnie było jakbyśmy mogli całą grupą kilkuosobową wpaść a nie każdy na własą ręke(naczy osobno)tak z samego Rzeszowa to jest 7 osób do 10 więc już spokojnie można się wybrać ale dopiero myśle na wakacje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ismaril
Wieśniak
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:56, 17 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
W wakację będzie master, na 90% w dniach 15 - 16 lipiec. To dwa dni, więc nie wiem czy nie będzie wam trudniej przyjechać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Luzak
Dostarczyciel
Dołączył: 13 Cze 2005
Posty: 208
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 12:56, 18 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
wakacje sa od tego zeby sie ywbirac gdzies jak najdalej i jak najdluzej po jak najnizszych kosztach, jak sie zna wczesniejs date to sie inne zeczy przelozy w miare mozliwosci a jak nie to trudno...
ale mysle ze bede w stanie na wakacje przyjechac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ismaril
Wieśniak
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:41, 18 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Na masterach jest najlepsza zabawa, na ostatnim było tak świetnie, że juz nie mogę się doczekać nastepnego. A przewidujemy wiele atrakcji poza lotrowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysio, Harad
Chłop
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdzieś z dżungli w Kambodży(Świdnik)
|
Wysłany: Sob 17:54, 18 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi o ostani master to zabawa była wyśmienita, grało się fajnie, i zabawy około turniejowe równierz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dares
Książe
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 18:28, 18 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
To jakie macie te zabawy???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Legolas13
Król
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Lothlorien(Zagórz)
|
Wysłany: Sob 18:51, 18 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
No ja nie wiem czy w lipcu móglbym, ale raczej tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysio, Harad
Chłop
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdzieś z dżungli w Kambodży(Świdnik)
|
Wysłany: Sob 19:11, 18 Lut 2006 Temat postu: |
|
|
Wiesz, jak będziesz to zobaczysz, graliśmy w noge na hali, mieliśmy inne gry, a potem, no cóż co ja będę opowiadał....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|