|
LOTR na podkarpaciu Forum Podkarpacia o LotR'ze
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Legolas13
Król
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Lothlorien(Zagórz)
|
Wysłany: Śro 22:25, 21 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
I Nazgul na besti jest po 205 tam chyba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mordor
Ogrodnik
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:51, 21 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Jak wystawie 70 jednostek a na nowej edycjii 80 to na twojej rozpisce nikt niczego nieugra. Zadrogie jednostki tam masz i 3 łuki na co to komu tak samo sztandar, tego sie nie wystawia. Gdzie jest mag? albo szaman żeby furie żucił chociarz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
theodred
Wieśniak
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mordor (Rzeszów)
|
Wysłany: Czw 8:50, 22 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Nazgul na wiwernie kosztuje 105 pkt według nowego podręcznika.
Jak ostatnio grałem to te 3 łuki więcej zdziałały niż troll . Sztandar też sie wiele razy przydał , a nazgul też ma czary .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mordor
Ogrodnik
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:22, 22 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Bestia to strata punktów bo Ci zdejmą albo nazgula albo bestie i sporo punktów w plecy.
A jak bestia nawet dojdzie i zacznie walczyć to szybko zginie i nazgul zleci i dostanie obrażenia. Teraz na nowych zasadach potrzeba 10 luków do salwy a ty masz 3. Zwykły nazgul to odradzam bo niema potęgi ani losu jak ktoś będzie miał farta to Ci go zdejmie w kilka tur z salwy. Wracając do łuków to zawsze ty musisz atakować i jak ustawie Ci sie 22 trakersami co trafiają na 4+ to dojdzie naiwięcej 10 jednostek.
Sztandar działa na 8 cm a to mało jak na taki koszt i figórka ze sztandarem ma 4 obrony i schodzi z łuku na 5.
Brak Ci ogrania i doświadczenia, takiego które zdobywa sie nie grając z kolegami a dostając w tyłek od kogoś kto jest bardziej doświadczony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pharamir
Roznosiciel
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Czw 20:23, 22 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Wstaw więcej łuczników i za dużo masz drogich jednostek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tedi
Książe
Dołączył: 27 Maj 2005
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 22:31, 22 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
W sumie to macie racje, teraz ci się fuksło bo Mariusz zamiast atakować uciekał co było według mnie będem zresztą dzielenie oddziałów też ale mniejsza o to czyli jaka jest dobra armia?? dużo słabych, mało silnych czy średnio średnich??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pharamir
Roznosiciel
Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 272
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Pią 0:18, 23 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Na 500 punktów to można takiego bohatera mocnego do 150 punktów lub dwóch średnich.Przy takim limicie punktów bardzo ważne są jednostki,dotyczy się to najbardziej Mordoru,gdyż tam w kupie siła.Theodred troche przesadził z tą rozpiską na 500 punktów:2 kapitanów,troll,wiwerna,Gorbag.Najlepiej zostawić kapitana,Gorbaga oraz dodać szamana lub Króla Nazguli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adas Wspanialy
Kupiec
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z kątowni (rzeszów)
|
Wysłany: Pią 1:01, 23 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
ja tez uwazam ze jak na 500 pkt. co najmniej 200 powinno isc na zwykłe jednostki... i zostawiłbym trolla, Gorbaga i moze dorzuciłbym jakis wargów...
a sztandar działa chyba na 7 a nie na 8 cm
i jak mi sie w szkole nudziło to wymysliłem sobie rozpiske dla isengardu tylko niewiem czy to jest równe 500 pkt. bo pisałem w szkole i wartosci pkt. z pamięci:
-5 wargów
-kpt uruk-hai
-sztandar
- 5 kuszników
-szarku na wargu
-3 berserkerów
-13 uruków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Legolas13
Król
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Lothlorien(Zagórz)
|
Wysłany: Pią 10:10, 23 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Zalezy jeszcze jakie uzbrojenie dokupisz. Ale policzylem wszystko tak, zeby bylo jak najlepiej i zostalo ci jeszcze niecale 40 pkt. Wpakowalbym jeszcze orków i berków, ale usunac paru UH.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mordor
Ogrodnik
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:17, 23 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Naj naj rozpiska na Isengard to mniej więcej coś takiego:
szaman
30 berków
i chyba 15 orków z łukami i włóczniami
albo:
saruman
grima
15 albo wiecej kuszników UH
reszta orki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adas Wspanialy
Kupiec
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z kątowni (rzeszów)
|
Wysłany: Sob 23:44, 24 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem juz zamiast tych berków wpakowac w ciul wargów... a z tymi kusznikami to kompletnie nie to... przeciez nawet nieweisz czy beda mieli dobra pozycje do oddania strzalu zeby przesiekac przeciwnika a i nawet salwa sypac nie moga!!!, po drugie to orki szybko padną a sarumana jak wyslesz z orkami to tz padnie dosc szybko..
A ja bym jeszcze jak mi zostało 40 pkt wrzucił 3 uróków i kpt dokupił tarcze bo kuszy niema sensu!!!( przerabiałem kapitana z kuszą to sie nie prawdzial!!!)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mordor
Ogrodnik
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:40, 25 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
Kompletny brak zasad. Grima niweluje salwe. Stoisz i pakujesz z kusz siła 4 a peciwnik z łuku siła 2. Niemasz salwy ale przeciwnik też. Tyle kusz robi masakre, a orkami ja gram prawie samymi i mi idzie bardzo dobże. I niewiem z kąd ty tego kapitana z kuszą wziołeś nic o ty mniepisałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adas Wspanialy
Kupiec
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z kątowni (rzeszów)
|
Wysłany: Czw 16:01, 29 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
JAK PRZECIWNIK NIEMA SALWY???? Z JAKIEJ PAKI?? tyle kusz robi masakre JAK MA DOBRA POZYCJE DO STRZALU A WYSTARCZY ZE DOJDZIE DO WALKI I URUKI Z KUSZAMI NIEBEDA NIKOGO WIDZIEC TO BEDA STALI... A JAK ORKI PADNA TO KUSZE W WALCE WRECZ SIE DLUGO NIE UTRZYMAJĄ A ORKI JAK NATRAFIA NA TAKIEGO ARAGORNA TO NAWET NIE PIERDNĄ I BEZ ZADNEGO KPT TO TE ORKI UCIEKNA SZYBCIEJ NIZ MYSLISZ I CZYM OCHRONISZ SARUMANA?? POSLESZ GO SO WALKI WRECZ?? TO BEDZIE NIE PRZYDATNY I NIE POCZARUJE... ALBO MOZESZ GO TRZYMAC Z TYLO TO TO JEST DOBRE JAK MA PALANTIR ALE NOWE ZASAY WCHODZA I JUZ NIEBEDZIE MOGL CZAROWAC NA CALE POLE BITWY....... bez kawaleri albo glownego atutu isengardu jakim jest piechota którą moga jeszcze podwójnie wspomagac pikinierzy to wydaje mi sie ze porazka gwarantowana!!!!!!!!! oczywiscie to jeszcze zalezy czy grasz z kims myslącym, czym on gra no i iczywiscie troche szczescia do rzutów...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mordor
Ogrodnik
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:59, 29 Gru 2005 Temat postu: |
|
|
BO TAKIE ZASADY, Z TAKIEJ PAKI. WBIJASZ SIE DO LASU STOISZ I STRZELASZ.
JAKI DEBIL WYSTAWIA ARAGORNA???? MOZE JESZCZE NA KONIU??? ORKI SA ZAJEBISTE DO WALKI BO TNE NIMI JAK CHCE I JAK ZGINIE KILKU TO NIESZKODA BO MAŁO KOSZTUJĄ. W ŻYCIU NA TURNIEJU NIEGRAŁEŚ I SIE MĄDZYSZ.
Prosze o spokój i kulture. Adas nie miales racji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adas Wspanialy
Kupiec
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z kątowni (rzeszów)
|
Wysłany: Nie 21:46, 01 Sty 2006 Temat postu: |
|
|
czyli grima powoduje ze przreciwinik nie ma salwy ?? co ty pieprzysz?? a jak niema na makiecie lasu korku?? a i jeszcze trzeba zucac na 123 trawiasz w drzewo i tak dalaj. i nie umiesz czytac kpt moze mie kusze... a niby dlaczego ktos ma niewystawiac aragorna??
przeciez atutem isengardu jest ciezka piechota i piki a tle ty niemasz o tym pojecia bo nie grasz ta armia!!!!!!!!!!! a jak orki natrafia na jazde?? POMYSL... pomysl... przeciez one zaraz uciekna bez jakiegos kpt... i podaj mi jakies konkretne przyklady ze taka armia jest dobra... i w ogole jak mozna grac armia isengardu i na gluwne sily wystawic orki??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|