|
LOTR na podkarpaciu Forum Podkarpacia o LotR'ze
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mazi3791
Dostarczyciel
Dołączył: 26 Gru 2005
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 20:37, 30 Mar 2006 Temat postu: Prawo Maziego |
|
|
I. Kompozycja armii
1. Gracze wystawiają jedną armię na 500p.
2. Maksymalna liczebność poszczególnych armii podana jest poniżej .
3. W armii musi się znaleźć minimum jeden bohater i 10 jednostek .
4. Maksymalnie 33% modeli może posiadać broń strzelecką.
5. Maksymalnie 50% modeli może posiadać broń miotaną.
6. Modele zakazane to: Sauron, Balrog, Tom Bombadil i Goldberry, Gollum
7. Postaci z Pierścieniem tracą możliwość jego używania, można je normalnie wystawiać, ale zasada "The Ring" nie działa.
8. Machiny wojenne są dopuszczone do rozgrywek
9. Nie stosujemy zasad do podnoszenia broni i pasażerów
10. Obowiązują zasady i statystyki z podręcznika The Lord Of The Ring - STRATEGY BATTLE GAME i A Shadow In the East
11. Obowiązują także opcjonalne jednostki, których statystyki zostały opublikowane w White Dwarfie oraz na stronie Games Workshop.
12. Na każdym turnieju można grać inną armią.
II. Rozgrywka
1. Gramy 4 bitwy po 90 min .
2. Na początku turnieju losujemy 4 scenariusze spośród dostępnych 6, z zastrzeżeniem, że scenariusz nie może się powtórzyć na tym samym turnieju.
3. W scenariuszach, które tego wymagają na początku losujemy komu przypada jaka rola, np. kto jest atakującym, a kto broniącym (decyduje gracz który wyrzuci więcej na k6)
4. O ile scenariusz nie określa tego inaczej stronę stołu losujemy rzutem k6. Gracz, który wyrzuci więcej wybiera stronę na której się wystawia. Drugi gracz decyduję czy chcę mieć inicjatywę w pierwszej turze walki czy też woli, aby to przeciwnik ruszył się jako pierwszy.
5. Każdy z Uczestników ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami Sędziowskim (znajdują się w załączniku nr 3)
6. Zasady poszczególnych scenariuszy w załączniku nr 2
7. Odległości mierzymy w calach albo, aczkolwiek – jest to do ustalenia miedzy graczami grającymi ze sobą
8. Jeżeli wszystkie modele przeciwnika zginęły lub uciekły cel scenariusza uważa się za zrealizowany!
III. Punktacja:
1. Małe punkty: - Liczymy punkty za modele zabite, jak i te które uciekły z pola bitwy
- za wybicie 50% armi wroga – 50mp
- za wybicie 75% armi wroga – 100mp
- za wypełnię zadania w ciągu 30 min – 100mp
- za wypełnię zadania w ciągu 60 min – 50mp
2. Punkty zwycięstwa:
O miejscu w tabeli decyduje liczba punktów zwycięstwa (VP). Otrzymujemy je za bitwy w następujących ilościach:
0-99 pkt różnicy - obaj gracze po 10VP
100-209 pkt różnicy - zwycięzca 12VP, przegrany 8VP
210-319 pkt różnicy - zwycięzca 14VP, przegrany 6VP
320-424 pkt różnicy - zwycięzca 16VP, przegrany 4VP
425-500 pkt różnicy - zwycięzca 18Vp, przegrany 2VP
500 i więcej różnicy - zwycięzca 20Vp, przegrany 0Vp
Dodatkowo przyznajemy punkty za:
Klimat armii:
- armia "czysta" 10VP Jedynym i niepodważalnym wyznacznikiem tego co jest uważane za armie "czystą" a co za sojusz jest załączona do regulaminu lista!
- sojusz 5VP
-brak klimatu klimat lub sojusz 0VP
Czytelną, bezbłędną i przysłaną w terminie rozpiskę +1 VP (należy ją posiadać również na turnieju!!!)
Pomalowanie armii w +50% +2 VP
Pomalowanie 100% armii +4 VP (nie kumuluje się z powyższym)
Zrobienie podstawek 100% modeli 1-2VP VP
WYSIWIG (tzn Pełna zgodność zapisów w rozpisce z wyglądem figurek- jeśli Wasz kapitan ma tarcze w rozpisce to musi ją mieć również figurka, która go przedstawia) +2VP
Konwersje + 1-3VP
Za najlepiej pomalowane armie:
1 miejsce +3VP
2 miejsce +2VP
3 miejsce +1VP
Za najlepsze konwersje:
1 miejsce +3VP
2 miejsce +2VP
3 miejsce +1VP
3. Punkty Fair Play/ Worst Play oraz przepisy porządkowe.
- Worst Play
Każdy gracz może zgłosić swego przeciwnika za wyjątkowo nieprzyjemną grę (np. oszukiwanie, przedłużanie gry, przeklinanie itp.) do ukarania punktem Worst Play. Punkty są przyznawane przez sędziego na wyraźną prośbę gracza. Punkt Karny może być przyznawany przez innych uczestników turnieju np. za głośne przeklinanie albo wyzywanie innych uczestników Osoby przynoszące na turniej środki alkoholowe albo byciem pod ich wpływem mogą być nie dopuszczone do turnieju
Procedura zgłaszania do WP:
W trakcie bitwy należy zgłosić sędziemu zaistniały problem i poinformować o tym fakcie przeciwnika. Jeżeli po zakończeniu bitwy odczucia gracza wzglęm zaistniałej sytuacji nie zmieniły się, skład sędziowski podejmuje decyzję o ukaraniu gracza, bądź odrzuceniu wniosku i przekazuje ją obu stronom. Nie można zgłosić przeciwnika do WP po zakończonej bitwie i podaniu sobie rąk.
1 punkt WP - 10 VP
2 punkty WP - 20 VP
3 punkty WP - dyskwalifikacja
- Fair Play:
Niestety ten konkurs sie nie odbedzie ze wzgledów czasowych
- Punkty karne:
Sędziowie mają również prawo ukarać obu graczy jednym punktem karnym za każdą minutę opóźnienia w oddaniu wyników bitwy. Punkt karny jest równoznaczny z odjęciem 1 VP z klasyfikacji końcowej.
- Decyzje sędziów są nieodwołalne. Nie podlegają żadnej dyskusji ponieważ może się to skończyć kolejnym punktem karnym Nie przysługuje na nie zażalenie.
Listy Armii
Nie ma żadnego limitu jednostek czyli można wystawiać ile się chce
1.Armie ’’czyste’’ (liczone sa tez jednostki wypisane na stronie GW albo w WD)
Gondor:
Bohaterowie:
- Denethor, Boromir, Faramir, Imrahil, Beregond, Damrod, Kapitan, Aragorn, Gandalf Biały
Jednostki:
-Knights of MinasTirith, Knights of Dol Amroth, Guard of the Fountain Court, Citadel Guard, Rangers of Gondor, Warriors of Minas Tirith, Warriors of Gondor, Avenger Battlecry Trebuchet.
Rohan:
Bohaterowie:
- Theoden, Eomer, Eowina, Gamling, Kapitanowie, Eorl
Jednostki:
- Rohan Royal Guard, Warriors of Rohan, Riders of Rohan,
Krasnoludy:
Bohaterowie:
-Dain, Gimli, Balin, Dwarf King, Kapitan, Murin & Drar
Jednostki:
-Khazad guard, Dwarf Warriors
Elven Heaven
Bohaterowie:
-Elrond, Arwena, Gil Galad , Glorfindel, Elladan&Elrohir,Kapitan
Jednostki:
-High Elf Warriors
Lothlorien:
Bohaterowie:
-Galadriel, Celeborn,Haldir, Kapitan
Jednostki
-Elf Warriors
Mordor:
Bohaterowie:
- Witch King, Nazgul, Gothmog, Gorbag. Shagrat, Grishnak, Mouth of Sauron
Troll Chieftain, Easterling Captain, Orc Captain, Mordor Uruk Hai captain,
Orc shaman,Szeloba
Jednostki:
-Orc Warriors, Warg Riders, Moranon Orcs, OrcTrackers, Mordor Uruk hai, Easterlingowie,
Mordor Troll, Mordor War Catapult, Mordor Siege Bow.
Isengard:
Bohaterowie:
- Saruman, Grima, Lurtz, Sharku, Orc Captain, Uruk hai, Captain Uruk hai Shaman, Dunlending Chieftain
Jednostki:
-Uruk hai, Orc Warriors,Warg riders, Dunlendingowie, Uruk Hai Siege Assault , Balista, Berserkers.
Moria:
Bohaterowie:
-Dugburz, Goblin Shaman, Goblin Captain
Jednostki:
-Goblinki, Cave Troll, War Drum
Angmar:
Bohaterowie:
-Witch King, Goblin/Orc Shaman, Goblin/Orc Captain
Jednostki:
Goblinki i Orki
Harad:
Bohaterowie:
-Mumakil, Suladan, Hasharii, Chieftains - Limit pkt na bohatera nie liczy się do Mumakila
Jednostki:
-Haradrim Warriors, Haradrim Raiders
A Shadow in the East:
Bohaterowie:
-Khamul, Khandish King, Easterling Captain, Khandish Chieftain,
Khandish Mercenary Chieftain
Jednostki:
Easterligs Warriors, Easterlings Kataphracts, Khandish Charioteers, Khandish Warriors, Khandish Mercenary Warriors
Scenariusz 1. Święte miejsce
Zadanie: Celem gry jest przejęcie świętego miejsca (obaj gracze biegną do świętego miejsca). Uważa się święte miejsce za przejęte gdy przez przynajmniej turę model styka się ze świątynią nic nie robiąc.
Rozstawienie:Gracz który wygrał rzut na wybór [d6 wyższy wynik wygrywa] strony stołu rozstawia się pierwszy w pasie 12"\28cm od krawędzi stołu.
Punktacja: Za wypełnienie zadania gracz otrzymuje 200mp
Scenariusz 2. Zwiad
Zadanie: Gracz musi wprowadzić swoje jednostki specjalne(3) do strefy rozstawienie przeciwnika.
Rozstawienie: Gracz który wygrał rzut na wybór [d6 wyższy wynik wygrywa] strony stołu rozstawia się pierwszy w pasie 12"\28cm od krawędzi stołu.
Punktacja: Za każdy model w strefie rozstawienia przeciwnika gracz otrzymuje dodatkowo 100mp
Zasady specjalne:Zwiadowca: F4/- S4 D5 A1 W2 C6 M1 W1 F1
Scenariusz 3. Skarb:
Zadanie: Gracz musi zdobyć skarb - Na stole znajdują się 4 punkty gdzie może znajdować się skarb. (Rozmieszcza je na stole sędzia) Należy zetknąć model z punktem (Np. chorągiewką albo kamieniem) i wynieść z pola bitwy. Jeżeli jednostka styka się z punktem rzuca jedną kostką czy znajduje się skarb jeżeli wyrzuci 6, to tam znajduje się skarb. Jeżeli został ostatni punkt model stykający się z nim automatycznie odkopuje skarb. Za wyniesienie poza plansze (6”/14cm) otrzymuje się 200 mp.
Rozstawienie: Gracz który wygrał rzut na wybór [d6 wyższy wynik wygrywa] strony stołu rozstawia się pierwszy w pasie 12"\28cm od krawędzi stołu.
Zasady specjalne: Skarb można odebrać przeciwnikowi zabijając figurkę niosącą ją. Pozostaje ona na tym miejscu do czasu kiedy podniesie ją inna figurka. Podniesienie odbywa się podczas fazy ruchu poprzez dostawienie podstawki modelu do skarbu. Skarbu nie można przekazywać innemu modelowi. Część skarbu niesie 2 modele z normalną prędkością ( dla najwolniejszego modelu)lub jeden model z połową prędkości. Jeden model może nieść część skarbu z normalną prędkością jeśli jego siła jest równa lub większa niż 6 ( niesc skarb moga tylko jednostki piesze)
Punktacja: Za wyniesienie poza plansze (6”/14cm) otrzymuje się 200 mp.
Scenariusz 4: Zabić Generała!
Zadanie: Za zabicie bohatera przeciwnika z najwyższym kosztem, przed bitwą każdy z graczy wskazuje generała – jest to bohater o największej wartości pkt. Przy równej wartości gracz dowodzący armią decyduje, kto jest generałem.
Rozstawienie: Gracz który wygrał rzut na wybór [d6 wyższy wynik wygrywa] strony stołu rozstawia się pierwszy w pasie 12"\28cm od krawędzi stołu.
Punktacja: Za wykonanie zadania +150mp
Scenariusz 5: Death Match
Zadanie: WYBIĆ WSZYSTKICH !!!!!!!!!
Rozstawienie: Gracz który wygrał rzut na wybór [d6 wyższy wynik wygrywa] strony stołu rozstawia się pierwszy w pasie 12"\28cm od krawędzi stołu.
Punktacja:
Za zabicie wszystkich jednostek + 150mp
0-99 pkt różnicy - obaj gracze po 10VP
100-209 pkt różnicy - zwycięzca 12VP, przegrany 8VP
210-319 pkt różnicy - zwycięzca 15VP, przegrany 5VP
320-424 pkt różnicy - zwycięzca 17VP, przegrany 3VP
425-500 pkt różnicy - zwycięzca 20Vp, przegrany 0VP
Scenariusz 6: Ćwiartki
Zadanie: Za zajęcie każdej ćwiartki, czyli posiadanie na niej więcej modeli niż. Jeśli gracze mają równą liczbę jednostek na danej ćwiartce, ćwiartka jest niczyja.
Rozstawienie: Gracz który wygrał rzut na wybór [d6 wyższy wynik wygrywa] strony stołu rozstawia się pierwszy w pasie 12"\28cm od krawędzi stołu.
Punktacja: Gracz otrzymuje 50mp za ćwiartkę. Maksymalnie możemy zdobyć tutaj 200 mp
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mazi3791 dnia Nie 20:05, 30 Kwi 2006, w całości zmieniany 9 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekmazur
Roznosiciel
Dołączył: 02 Paź 2005
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 21:16, 30 Mar 2006 Temat postu: |
|
|
No więc mam kilka ale......
1. Nie widzę załącznika nr. 1, w którym ma być napisane jakie armie są klimatyczne a jakie nie.
2. Nie mam nic przeciwko temu aby nie było dyskusji z sędzią ale jeżeli jego decyzja będzie błędna i wszyscy z wyjątkiem sędziego będą to wiedzieć to chyba można tym podyskutować bez otrzymywania pkt karnych.
3. Mam kilkja ale... do scenariusza nr 2.
a) Czy te 3 jednostki specjalne to ci zwiadowcyczy trzej wyznaczeni przeze mnie wojownicy??
b) Czy ci goście co wyjdą w strefę rozstawienia przeciwnika liczą sie od razu czy muszą tam stać do zakończeia bitwy??
4. I jeszcze kilka co do scenariusza nr 3. Czy Mamuk który ma 9 siły może nieść skarb??
5. Ten scenariusz nr 5. Ach, ileż trzeba było się nad nim zastanawiać. Po prostu genialny.
Resztę już rozumiem. Ogólnie jest OK ale wprowadź jeszcze kilka oprawek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mazi3791
Dostarczyciel
Dołączył: 26 Gru 2005
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 19:37, 05 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
1. Jaki załacznik nie ma nic takiego
2. oczywiscie istnieje taka mozliwosc
3.
a)?b) nie sa to jednostki liczzace sie po za "konkursem" czyli do rozpiski twojej armi dodajesz 3 jednostki odruzniajace sie jakos
c)licza sie odrazu
4. nie moze niesc jadna jednostka kawaleryjna (konie, wargi, mumaki,orły, nazgule na bestii jednostki na kmoniu)musza byc to jednostki piesze
5. " Po prostu genialny" czy masz namysli dobry pomysł ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekmazur
Roznosiciel
Dołączył: 02 Paź 2005
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 20:02, 05 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Może by tak zwiększyć ilość zdobywanych punktów za wykonanie scenariusza??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Calittus
Nosiciel wody
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 8:48, 06 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Proponuje również to aby fell beast mogł brać w łapy skarb, w końcu jego odnórza nadają się do tego... Na filmie jakoś te koniki łapał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elessar
Roznosiciel
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dębica
|
Wysłany: Czw 13:56, 06 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Koniki to są jednak troszeczkę większe... Wg mnie to byłoby bez sensu- to po prostu byłoby faworyzowanie niektórych gracz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZAKRZEW
Dostarczyciel
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Czw 14:15, 06 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak, za łatwo by mieli ci którzy mają latające stworzenia, a co do tematu to powinien się nazywać "prawo małego"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elessar
Roznosiciel
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dębica
|
Wysłany: Czw 14:45, 06 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Mazi3791 napisał: | 1. Jaki załacznik nie ma nic takiego
|
A być powinna. No bo w takim razie jak będzie się przyznawać punkty za armię czystą itd. ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adas Wspanialy
Kupiec
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z kątowni (rzeszów)
|
Wysłany: Śro 16:49, 12 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
dobra a moze ktos mi sprostowac 1 scenariusz bo nieweim czy go dobrze załapałem...
na srodku makiety stoi swiatynia i trzeba zetknac dowolny model z nia i utrzymac go tam przez ture??
a jak ktos ma konnice?? ( to sie chyba nieliczy nie??)
PS: moim zdaniem powinna byc mozliwosc grania sauronem bo jego staty o wartosc pkt teraz niezle zmalała...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mazi3791
Dostarczyciel
Dołączył: 26 Gru 2005
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 17:01, 12 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
tak i tu moge sie zgodzic ze kazdy model ktory sie zetknie ze swietym miejscem moze go przejac ale musi odczekac ture jak przy niczecniu katapulty czyli nie moze sie ruszac, szczelac,czarowac ani walczy.
A jezeli chodzi o Saurona to wiem ze go masz Adas ale mysle ze tylko na dwa scenariusze by ci sie przydał moze nastepny sedzia bedzie ci mogł pozwolic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elessar
Roznosiciel
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dębica
|
Wysłany: Wto 13:00, 18 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Świątynia jast wtedy przejęta i co??? Tak już do końca gry czy można ją jakoś odbić???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mazi3791
Dostarczyciel
Dołączył: 26 Gru 2005
Posty: 239
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 17:07, 18 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
No jasne ze mozna odbic Po przejeciu "Świątyni" czeba jej bronic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elessar
Roznosiciel
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dębica
|
Wysłany: Czw 13:57, 20 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
No a jeśli dwa modele (przeciwnych armii) stykają się ze świątynią w tym samym czasie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adas Wspanialy
Kupiec
Dołączył: 17 Lis 2005
Posty: 402
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z kątowni (rzeszów)
|
Wysłany: Czw 18:41, 20 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
no to chyba nic si niedzieje ... dopiero jak sprzatniesz tamtego to swiatynie bedzie twoja... ( niekonieczne do konca rozgrywki...)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Calittus
Nosiciel wody
Dołączył: 12 Mar 2006
Posty: 197
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 16:55, 21 Kwi 2006 Temat postu: |
|
|
Mam również jeszcze 1 zastrzeżenie.
W scenaiuszu wybić wszystkich nie ma punktów bonusowych za zrealizowanie celu scenaiusza.
Powinno być za wybicie 50% armii wroga 75 pkt
za wybicie 75% armii wroga 150 pkt
za wybicie 100% armii wroga 250 pkt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|