|
LOTR na podkarpaciu Forum Podkarpacia o LotR'ze
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzio23
Nosiciel wody
Dołączył: 27 Maj 2005
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Orthank w Isengardzie :/
|
Wysłany: Czw 20:08, 02 Cze 2005 Temat postu: |
|
|
Ale mi chodziło o to że w filmie i książce najlepszą bronią na olifanty to był Rohan. Ale mi się podobało to co Maciopowi, czyli że ładnie rzezały Mumaki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Legolas13
Król
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Lothlorien(Zagórz)
|
Wysłany: Nie 9:54, 05 Cze 2005 Temat postu: |
|
|
UWAGA!
Rzucają z siłą 3.
Mogą rzucać na dwa sposoby:
1. W fazie strzelania, używasz włóczni jak łuku, trafia na 4+ z siłą 3. Nie ogranicza ruchu.
2. W fazie ruchu, podczas szarży zatrzymujesz figurkę 2cm od wroga, rzucasz włócznią i:
-jeśli zabiłeś możesz dokończyć ruch
-jeśli nie zabiłeś musisz zaszarżować.
W każdej turze możesz tylko raz rzucić włócznią.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciop
Roznosiciel
Dołączył: 27 Maj 2005
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 14:17, 08 Cze 2005 Temat postu: |
|
|
Ale mogą rzucać w każdej turze?? Troche dziwnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
elessar
Roznosiciel
Dołączył: 01 Cze 2005
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Dębica
|
Wysłany: Pon 10:50, 18 Lip 2005 Temat postu: |
|
|
dawniej (stare zasady) było że tylko raz w ciągu gry. teraz można rzucać raz na turę do końca gry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciop
Roznosiciel
Dołączył: 27 Maj 2005
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 13:31, 20 Lip 2005 Temat postu: |
|
|
No a teraz się zastanówmy!!! Według mnie starsze zasady były bardziej realne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tedi
Książe
Dołączył: 27 Maj 2005
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 15:41, 20 Lip 2005 Temat postu: |
|
|
no gdy by stał obok beczki z włóczniami to by mógł w każdej turze a swoją to powinien tylko raz no bo nie widać żadnych zapasowych włóczni na figórce nie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dares
Książe
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 20:58, 20 Lip 2005 Temat postu: |
|
|
Dokładnie. Co innego z łukiem czy z kuszą, bo figurka ma kołczan i ma zapas strzał. Oczywiście można by się upierać że ilość strzał w kołczanie również powinna być ograniczona aby gra stała się jeszcze bardziej realna, ale było by to bardzo nie praktyczne. Bo kto by pamietaj ile razy ktora figurka strzelał
Natomiast włocznia rzeczywiście, gdyby był jeden rzut to by było realnie, a teraz jest jakos tak dziwnie. Moze zrobili tak ze wzgledu na to, ze latwo byloby sie pomylic ktora jednostka juz rzucala, a ktora nie.
Wg mnie to jedyne sensowne wytlumaczenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tedi
Książe
Dołączył: 27 Maj 2005
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 8:01, 21 Lip 2005 Temat postu: |
|
|
ale to nie jest taki duży problem bo łczników w armi zwykle jest więcej niż włóczników więc można pamiętać kto rzucił a kto nie poza tym moża to gdzieś zapisać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dares
Książe
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 9:44, 21 Lip 2005 Temat postu: |
|
|
Zaużmy że w armii masz 10 jednostek z włócznią. Można zapisać ilu już rzuciło, ale raczej bedzie problem z oznaczeniem, ktory rzucil.
Wg mnie powinni wprowadzić do gry we WP, do fazy strzelania kostke dwudziestościenną. Bo przecież to jest makabra że łucznik ma takie same szanse trafić gościa oddalonego o 56cm co gościa stojącego tuż obok niego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tedi
Książe
Dołączył: 27 Maj 2005
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 20:29, 21 Lip 2005 Temat postu: |
|
|
no ale w praktyce to widać czy włucznik z nikim nie walczy czy jest gdzieś blisko większej walki to można zapamiętać kto rzucił,
a co do łuczników to masz rację (nawet na to nie zwróciłem na to uwagi)ale jak to rozwiązać to nie wiem,
po prostu nie chciało się im kombinować i poszli na łatwiznę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dares
Książe
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 21:29, 21 Lip 2005 Temat postu: |
|
|
Mi z Radziem od razu rzuciło się to w oczy. Szczególnie że kiedyś graliśmy i strzelałem jednym łucznikiem w gościa oddalonego o 56cm i w pięknym stylu go zabiłem. Natomiast następnym łucznikiem strzelałem do gościa oddalonego o jakieś 6cm i go nie trafiłem. Jak to zobaczyłem to stwierdziłem, że to jest troszkę porąbane i posowałoby to zmienić.
Natomiast o kostce dwudziestościennej pomyślałem dlatego że chyba w innych bitewniakach się jej używa.
Poza tym w innych grach jest chyba tak zrobione, że w dla danej jednostki w jednym rzucie juz widac czy trafia i czy zabija. (w końcu mają rozpiętość od 1 do 20 więc mogą sobie tak zrobić).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tedi
Książe
Dołączył: 27 Maj 2005
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 7:58, 22 Lip 2005 Temat postu: |
|
|
ja kiedyś grałem w warhamera i tam potrzeba nie tylko kostki 6 ale i innych i to było fajne, myśle że dało by się coś zrobić z tymi łucznikami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dares
Książe
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 9:44, 22 Lip 2005 Temat postu: |
|
|
Dać to by się na pewno dało. Tylko wolałbym żeby te zmiany wprowadziło GW i żeby wszyscy tak grali, a nie że my sobie zmodyfikujemy zasade, a potem pójdziemy na turniej i znowu trzeba będzie grać na te "nie zmodyfikowane" zasady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tedi
Książe
Dołączył: 27 Maj 2005
Posty: 424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 14:31, 22 Lip 2005 Temat postu: |
|
|
ale z drugiej strony to jest możliwe że zabije się figórkę oddaloną a nie tę co stoi blisko wiesz fuks
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dares
Książe
Dołączył: 26 Maj 2005
Posty: 676
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 15:59, 22 Lip 2005 Temat postu: |
|
|
Zgadza się. Jest jeszcze coś takiego że jak cel jest daleko to wiesz że masz dużo czasu żeby przymierzyć i ręce są spokojne. Natomiast jak przeciwnik jest bardzo blisko siebie, to wtedy ręce drżą bo chcesz zdążyć oddać strzał. Ale tak się dzieje jeśli ten przeciwnik jest naprawdę blisko. Natomiast jeśli jeden jest oddalony o 40cm a drugi o 20cm to powinno być jakoś łatwiej trafić tego co jes bliżej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|